Støtt oss

Bidra i vårt arbeid

Medlemskap • Fast bidrag • Donasjon • Grasrotandel

Din støtte er verdifull for oss, både økonomisk og moralsk!

Det er mange måter å støtte oss på, slik at det blir lettere for deg å velge ett. Vi vil gjerne understreke at foreningen har små administrasjonskostnader, og at ingen får noen form for godtgjørelse for sin innsats.

Arrangementer, aktiviteter og utstyr koster, og jo bedre vi er økonomisk rustet, desto mer kan vi utrette.

Vi ønsker bedrifter, skoleklasser, lag og organisasjoner velkommen til å bidra i vår julegaveaksjon eller sommercamp, både med engangsprosjekter/støtte og støtte av mer langvarig karrakter. Ring oss for en uforpliktende samtale.

Vi trenger spesielt bidragsytere til å bidra i vår sommercamp og seilbåt. De som bidrar får tilbakemelding i form av rapporter og bilder. Noe som din bedrift kan bruke innen markedsføring om ønskelig.

• Personlig medlemskap •

Medlemskap koster 250 kr pr år. Men du er selvsagt velkommen til å støtte oss med større bidrag.

Benytt kontonummer: 3633.53.06761 ved innbetaling av medlemskap.

Ved medlemskap vil du motta nyhetsbrev pr epost, kunne delta i konkurranser, samt invitasjon til å delta på arrangementer.

Hvis du ønsker bekreftelse på din medlemsregistrering eller donasjon, vennligs fyll ut skjemaet. Husk å merke betalingen med ditt navn.

Donasjon

Støtt vårt arbeid ved å betale inn donasjon til vårt kontonummer: 3633.53.06761

Betaling fra utlandet:

IBAN-NO6536335306761

BIC/SWIFT: SPAVNOBB

Fast bidrag

Vi setter stor pris på faste bidragsytere, noe du kan bli ved å ta i bruk avtalegiro. Det er den enkleste ordning både for Spero foreningen og for deg som betaler. Automatisk trekk er synlig i din Nettbank.

Grasrotandel

Grasrotandel er en ordning fra Norsk Tipping, hvor du som spiller, kan velge en forening du ønsker å støtte – din Grasrotmottaker. Vi oppfordrer deg til å støtte oss i Spero foreningen!

Få gjerne venner og bekjente til å gjøre det samme.

Spero foreningen mottar 5 % av beløpet du spiller for, uten at det koster deg noe!

Du trenger Norsk Tipping spillerkort for å knytte deg til Grasrotandelen. Vi oppfordrer deg til å knytte deg til ordningen allerede i dag, og det kan du gjøre på følgende måter:

- Hos kommisjonær. Ta med deg ditt spillerkort og registrer vår org.nr. 918303863

- SMS: GRASROTANDELEN 918303863 til 2020 (tjenesten er gratis).

- Internett: www.grasrotandelen.no eller www.norsk-tipping.no.

- Norsk Tipping Mobilspill

Mer informasjon finnes på www.grasrotandelen.no. Her vil du også kunne følge med på med på hvor mye Grasrotandelene genererer for de enkelte Grasrotmottakerne.